Актуальні проекти

3 лютого 2021 року відбувся захист проєктів громадських організацій Вінниччини у рамках конкурсу з визначення програм, розроблених інститутами громадянського суспільства.
Овсітній хаб “NotBox” Вінницького державного педагогічного університету ім. М. Коцюбинського спільно з ГО “Освіта Інвест” долучився до конкурсу та представив проєкт “Батьки і діти”. Проєкт має на меті утвердження цінностей сімейного виховання й надання молодим батькам практичного інструментарію виховання здорової, радісної, активної, творчої дитини.
Готові втілювати задумане в життя і сподіваємось на підтримку конкурсної комісії.

 


Матеріали студентського конкурсу 


Команда викладачів кафедри англійської філології Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського в рамках грантової програми міжнародного проєкту «Вивчай та розрізняй: інфо-медійна грамотність», що реалізується Радою міжнародних наукових досліджень та обмінів (IREX) за підтримки Посольств Великої Британії та США в Україні у партнерстві з Міністерством освіти і науки України й Академією української преси, створила власний проєкт «Інформаційний імунітет України».
Термін реалізації проєкту: жовтень грудень 2020.
Цільова аудиторія:
• Педагогічні працівники закладів освіти Вінницької області;
• Студенти Вінницького державного педагогічного університету ім.Михайла Коцюбинського;
• Учні загальноосвітніх закладів сільських та районних шкіл Вінницької області;
• Користувачі соціальних мереж, які матимуть змогу переглянути матеріали інформаційних сесій, поширені безпосередньо учасниками, а також організаторами.
• Глядачі та читачі місцевих телеканалів та періодичних видань, які виступлять інформаційними партнерами проєкту, і будуть висвітлювати подію.
Етапи реалізації проєкту:
І етап: провести 5-денний інтенсивний курс з інфомедійної грамотності з метою розвитку навичок критичного сприйняття інформації для вчителів з районних та сільських шкіл Вінницької області на базі Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського. Підготувати учасників курсу до роботи  в інтелектуальному  таборі для поширення ідей медіаграмотності та промоції свідомого та відповідального медіаспоживання серед української молоді.
5-денний інтенсивний курс з інфо-медійної грамотності передбачає:
–  прес-конференцію про початок проєкту з оголошенням його мети та основних заходів;

– інтерактивний тренінг у форматі станційного навчання: «Інформаційний імунітет в Україні», «Правила інформаційної гігієни» «Соціальні мережі – основний канал поширення вірусів»;
–  тренінги із запрошеними медіаекспертами  та досвідченими сертифікованими тренерами;
– інформаційні тренінгові сесії від викладачів, які пройшли навчання  за проєктом від IREX;
– майстер-класи з протидії дезінформації, пропаганді та маніпуляціям: «Як фактчекінгові навички полегшують життя»;
–  консультування учасників першого етапу викладачами, які пройшли навчання за проєктом від IREX, для подальшої роботи в інтелектуальному таборі.
ІІ етап: Створити інтелектуальний табір для української студентської молоді задля розвитку навичок критичного сприйняття інформації, промоції свідомого медіа споживання та відповідального ставлення до поширення інформації в соціальних медіа.
Проєктно-інтелектуальний  табір передбачає:
– інтерактивні заняття  з інфо-медійної грамотності;
– майстер-класи з протидії дезінформації, пропаганді та маніпуляціям;
– квести та тренінгові ігри, під час яких учасників навчатимуть критично сприймати та перевіряти інформацію;
– підготовку майбутніх учителів до формування інфо-медійної грамотності у підлітків та дітей під час шкільної та позашкільної практики.
Учасники першого етапу комплексного проєкту з формування інформаційного імунітету в Україні виконують ролі наставників (педагоги Вінницької області), імплементують знання, які вони здобули під час І етапу проєкту.
ІІІ етап: Просвітницькі проєкти для формування в учнівської молоді активної громадянської позиції та залучення учнів у  загальноосвітніх навчальних закладах районних та сільських шкіл Вінницької області до протидії дезінформації, пропаганді та маніпуляціям. Вчителі працюють з учнями загальноосвітніх навчальних закладів у своїх школах. Учні під керівництвом вчителів, які пройшли навчання  на І етапі проєкту, виступали наставниками для студентів під час ІІ етапу проєктів, розробляють та презентують творчі проєкти, пов’язані з дослідженням медіа.
Даний етап передбачає:
– підготовку творчих проєктів учнів в  малих групах (7-10 осіб) під керівництвом учителів, які пройшли навчання на І етапі;
– проведення інформаційних он-лайн заходів, конкурсів, флеш-мобів з метою формування навичок критичного сприйняття інформації, промоції свідомого медіа споживання та відповідального ставлення до поширення інформації в соціальних медіа;
– презентацію творчих проєктів та обмін досвідом під час локального форуму інноваційних ідей з інфо-медійної грамотності «Інформаційний імунітет в Україні»;
– презентацію результатів проєктної діяльності у наукових публікаціях.